V Nemški vasi že vrsto let za zdravje koles skrbi Žiga Češarek, pri preobilici dela pa mu pogosto priskoči na pomoč njegova desna roka in sovaščan Primož Tanko. Skupaj tvorita nepogrešljiv mehanični dvojec, ki k življenju spravlja tudi najbolj »pozabljena« kolesa.

Žiga je bil tudi ustanovni član Kolesarskega kluba Rib’nčan. Poleg kolesarskega mojstra je Žiga tudi prostovoljni gasilec. Že od mladih nog se ukvarja z gasilstvom, najprej v PGD Nemška vas, trenutno je namestnik poveljnika v PGD Ribnica. Če mu je bilo gasilstvo skoraj položeno v zibko, pa je ljubezen do kolesarstva prišla kasneje. Na prehodu v srednjo šolo je dobil prvo polno vzmeteno gorsko kolo, s katerim je hitro ugotovil, da so tudi strme stezice v bližnjih gozdovih primerne za vožnjo in užitek. Ob redni uporabi kolesa na zahtevnih terenih pa je začelo prihajati tudi do rednih izrab delov kolesa. Po naravi radoveden in natančen Žiga se je odločil, da bo kar sam pristopil k popravilu kolesa in se ob tem še kaj novega naučil. Kakovost njegovega dela so kmalu opazili tudi njegovi prijatelji in sotekmovalci v klubu, ki so mu z veseljem zaupali svoja kolesa v popravilo. Sčasoma je ugotovil, da je povpraševanje po tovrstnih storitvah precejšnje. Svoje znanje, ki si ga je do zdaj nabiral kot samouk med tekmami, je sklenil nadgraditi s strokovno prakso v Škofji Loki. Leta 2016 je tudi uradno odprl podjetje, ki se ukvarja s popravilom koles – Kolesarska klinika. Ime je vsekakor zanimivo glede na naravo delo, ki se tam opravlja. Kot pravi Žiga, je glavno idejo za ime prispeval njegov prijatelj Jaka Joras, ki ga je vedno imenoval »doktor«. Poleg dejstva, da ime Kolesarska klinika hitro pade v oho, Žiga izpostavi tudi dejstvo, da mu naziv »klinika« pomeni red in organiziranost, za kar si tudi sam prizadeva pri svojem delu. S trdim delom in konstantnim vlaganjem tako v delavnico kot v strokovna izobraževanja je Kolesarska klinika postala generalni serviser za številne priznane znamke iz kolesarstva, kot so Trek, Fuji Rock Machine, Haro, Breezer, Kenzel, Wheeler, Conway, Neom in še številne druge. V zadnjem letu je Žiga posodobil delavnico za opravljanje različnih Shimano diagnostik, kot so Di2 in E-tube. Seveda pa ni pozabil tudi na vse večjo priljubljenost e-koles. Namerava postati uradni serviser za e-kolesa s sistemom Bosch, kar pomeni, da bo nudil polno diagnostiko in nadomestne dele za vsa kolesa, ki imajo elektromotorje po tem sistemu. Kot pravi sam, sta redno usposabljanje in izobraževanje nujnost tudi na tem področju. S svojim dobrim delom je uspel ustvariti dober vtis pri soobčanih in tudi širše. Na njegove storitve je pogosto treba čakati teden ali dva, v sezoni včasih še dlje, saj vsi rezervni deli niso vedno hitro dobavljivi.